Friday, December 10, 2010

Pertanyaan dan Jawapan (FAQ)

Apakah keistimewaan Madu Khaula As-Syiffa'?
Keistimewaan Madu Khaula As-Syiffa' pada madunya yang dihasilkan dari ratusan manisan pati gunung, rasanya likat dan menyengat hingga membuatkan perasaan merasa bertenaga dan panas.

Adakah sesuai Madu Khaula As-Syiffa' di amalkan oleh ibu mengandung, bayi dan kanak-kanak?
Madu Khaula As-Syiffa' sesuai bagi semua peringkat umur, bernutrisi tinggi dan bebas bakteria, virus serta kulat, efektif untuk bayi sebagai penawar membantu membuang kahak dan meredakan batuk serta meningkatkan imuniti. Madu Khaula As-Syiffa mengandungi zat dan mineral yang tinggi boleh menigkatkan daya ingatan (hafalan), mengatasi masalah kencing malam, asthma lelah, dan menigkatkan ketahanan badan. Amat baik untuk ibu mengandung kerana hasilan nutrisi semulajadi boleh memberikan pertumbuhan yang sihat dalam kandungannya.

Apakah yang dimaksudkan Khaula At-Thorim?
Maksudnya manisan yang masih berada di dalam lubang sarang segala pati sari bunga yang bercampur dengan lilin dipanggil At-Thorim. Diperkayakan dengan lemak lebah dan lemak tumbuhan. Ia bersih dan bersifat antiseptik. At-Thorim sedap dimakan bersama roti. Menambah tenaga, kembali muda, merawat paru-paru, menyembah luka dalaman dan pelbagai lagi.

No comments:

Post a Comment