Friday, December 10, 2010

Testimoni Pengguna

Perkembangan Minda dan Fizikal

Amira Farahan 9 tahun menghadapi kurang upaya, perkembangannya lambat, kurang bercakap, lemah ingatan dan tangan keras hingga tidak mampu menulis dari kecil lagi. Dalam 2 minggu Amira mengamalkan Madu Khaula alhamdulillah dengan izin Allah, perubahannya mula lancar, bercakap dengan ayat yang penuh, ingatan mulai kuat. Kini boleh mengingati jalan tempat yang dikunjungnya. Boleh menulis serta membaca. Saya amat bersyukur menemui Madu Khaula yang hebat ini, alhamdulillah. Ahli keluarga dan ibubapa saya juga dapat mengatasi masalah kesihatan dengan Madu Khaula dan ia begitu berkesan sememangnya Madu Khaula berkualiti dan asli. Ikutilah sunah Nabi kita dan mari lakukannya seperti saya yang suka makan Madu Khaula.

Pengakuan dari Ibu Amira Farahan : 016 - 764 7202


Sembuh Resdung Kronik

Alhamdulillah saya sembuh penderitaan alahan resdung. Setiap kali bertugas pasti saya menghadapi masalah resdung kronik. Apabila bersin mata kiri mengeluarkan lendir dan nanah. Saya tidak tahan di bilik berhawa dingin samada di bilik penginapan atau pun mesyuarat. Saya merasa sakit hidung da tekak, ia asyik mengeluarkan darah pekat serta lendir sehingga terpaksa dikeluarkan dengan memasukkan tisu ke hidung. Selepas darah keluar dari hidung dan mulut, saya rasa pedih seolah mengalami luka di dada. Ini amat menganggu tugas saya sebagai pegawai kewangan. Pada awal 2007, adik saya perkenalkan Mini Madu Khaula, dan saya mengambil Mini Madu Khaula 3 kali seharai. Saya memilih mini madu khaula kerana ia mudah dibawa dalam beg tangan. 2 bulan mengamalkannya, tiada masalah alahan lagi. Saya kagumi anugerah Ilahi yang menemukan mini Madu Khaula. Pertemuan saya dengan mini Madu Khaula adalah satu keajaipan daripada-Nya. Jesteru itu, saya mengikuti seruan junjungan Nabi kita yang menyarankan suka kepada Merdu Madu. Harus difaham madu yang asli terhasil dari gunung-gunung seperti Madu Khaula yang bertaraf kelas pertama. Saya menyeru ummat Islam yang ingin mengikuti sunnah dan Al-Quran, pilihlah Madu Khaula sebagai makan harian kita.

Pengakuan dari Cik Lyana : 012 - 9011208



No comments:

Post a Comment